piątek, 30 lipca 2021

Fundacja żąda umieszczenia rolnika w zakładzie psychiatrycznym

Fundacja, która okradła moje gospodarstwo, domaga się w sądzie aby mnie zamknąć w zakładzie psychiatrycznym.

Fundacja, która na podstawie oszczerstw i pomówień trolli internetowych napadła na moje gospodarstwo dwukrotnie i zrabowała moje zadbane zwierzęta, a następnie się nad nimi znęcała poprzez ich trucie, głodzenie i maltretowanie czym doprowadziła do śmierci ponad 20 owiec i kóz oraz niebezpiecznie zagroziła zdrowiu i życiu moich koni, zwłaszcza ciężarnej klaczy poprzez jej głodzenie - domaga się od sądu, aby mnie, hodowcę okradzionego i skrzywdzonego umieścić w zakładzie psychiatrycznym.

To psychopatka i terrorystka w prawdziwym słowa tego znaczeniu.

Okradli mnie, okradli moje gospodarstwo i doprowadzili do gehenny moich zwierząt i teraz chcą mnie umieścić w zakładzie psychiatrycznym, żeby swobodnie podzielić się moim gospodarstwem i sprzedać moje zwierzęta.

Izabella INDIANKA Redlarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania.
Komentarze są publikowane po przejrzeniu przez moderatora.