czwartek, 20 października 2022

Tlen ważniejszy

Gdy byłam po operacji w Ełku, pielęgniarki skwapliwie zamykały okna w mojej izolatce.
Oczywiście w trosce o moje zdrowie. Obawiały się, że się przeziębię. Jednak ja - dziecię natury - najlepiej się czuję, gdy mam swobodny dostęp do świeżego powietrza.
Zatem w mojej izolatce było zimno jak w lodowni 😊 Pielęgniarki trzęsły się z zimna, a ja ze zdziwieniem na nie spoglądałam i nie pozwalałam zamknąć okna. 😊 Oczywiście nie przeziębiłam się.

Teraz też znacznie lepiej się czuję, gdy dociera do mnie rześkie powietrze. Płuca lepiej pracują i natleniają krew, gdy nie ma barier w swobodnym oddychaniu 😊

Ja o tym wiem, lekarze o tym wiedzą, ale minister koronawirusa, pan Niedzielski nie jest lekarzem, więc nie wie, że maski utrudniają prawidłowe funkcjonowanie płuc i całego organizmu oraz przyczyniają się do schorzeń i zaostrzenia różnych stanów chorobowych.

Boże, pozwól wygrać wybory Konfederacji, aby nas uwolniła od takich ministrów. 😷

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania.
Komentarze są publikowane po przejrzeniu przez moderatora.