czwartek, 3 grudnia 2020

Trump walczy o prawdę i prezydenturę

Trump przemówił kilka godzin temu i opowiedział o masowych oszustwach wyborczych mających miejsce w Stanach Zjednoczonych Ameryki.

Trump wygrał te wybory, ale zostały one sfałszowane przez demokratów i teraz jest ciężka walka o wykazanie tych oszustw i spowodowanie wyłonienia rzeczywistego prezydenta elekta.

Trump jest spod Bliźniąt i ja jestem spod Bliźniąt. Trump walczy z oszustami o prawdę i ja walczę z oszustami o prawdę. Trump się nie poddaje i ma za sobą miliony Amerykanów. Ja się nie poddaję, choć nie mam za sobą nikogo. Trump jest dzielny, ale ja jestem dzielniejsza. ❤️

https://www.instagram.com/tv/CITteN2Dkh-/?igshid=19y2z95vj10tv
Rzecznik Praw Hodowcy
Izabella INDIANKA Redlarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania.
Komentarze są publikowane po przejrzeniu przez moderatora.