niedziela, 21 sierpnia 2022

Pracowity dzień

Od rana do wieczora na nogach.
Między innymi zrobiłam porządek w stajni. Jutro jeszcze będę kończyć, bo chcę mieć ładnie tutaj - w tej mojej letniej rezydencji.

Udało mi się zabezpieczyć placki na śniadanie na jutro rano, także zaoszczędzę czasu na przygotowaniach do śniadania. Świeży kompot też ugotowałam i wlałam do termosika.

Rano zaś byłam w sadzie, gdzie nacięłam kolejną porcję gałęzi do wsparcia moich pomidorów, które pięknie kwitną.

W ogrodzie wbiłam paliki do donic i podwiązałam pomidory. Podlałam krzaki.

Jutro trzeba wreszcie przesadzić papryki do dużych donic.

Wyciągnęłam słoiki do robienia przetworów. Są zakurzone i brakuje im pokrywek. Trzeba je umyć i przegotować do robienia przetworów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania.
Komentarze są publikowane po przejrzeniu przez moderatora.